[Epitesz-barkacs] FI relé

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 7., K, 22:56:30 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2008.10.07. 20:29:49-kor írta:

> a komplett halozat azert alapvetoen soha nem terheletlen.
> igy a nullan pl a konnektornal jo esellyel van par szaz mv a nullazasi
> ponthoz kepest, ami a gerincen eso fesz.

tételezzük fel: a nullázási ponttól 30 méterre lehetne 1 Volt azaz 1000mV

régebben a "nullbontó" is a mért szakaszon volt, ma már az óra előtt,
méretlen szakaszon, azaz csak a szolgáltatót védi, nem engem

ha itt, a nullázástól 30 méterre a nullát + földelés + villámhárítót összekötöm
akkor az innen táplált berendezésemet nem zavarja meg az itt rákötött fi relé,
és nem csak a szolgáltatót védené, hanem engem is?