[Epitesz-barkacs] Fw: FI relé

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 8., Sze, 09:12:11 CEST

a kerdesedre a konkret valaszt nem tudom,

de a konnektornal semmikeppen ne kosd ossze a nullat es a vedofoldet!!

a firelet tuti leveri azonnal, de egy csomo egyeb scenario letezik ahol ennek sulyos kovetkezmenyei lehetnek.

pl ha valahol a nulla kotese meglazul, onnantol uzemi aram folyhat a kornyeken tok mas fogyasztok vedovezetojen.

vajk