[Epitesz-barkacs] Fw: FI relé

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 8., Sze, 09:51:45 CEST

Hát nem, mert a konnektorod előtt megszakadt a nulla, az összekötött
ex-nulla+föld vezetéken már jön is vissza a fázis a testre. Ehhez már semmi
köze az előzőleg bárhol összekötött föld-nullának. Persze ez arra az esetre
érvényes, ha föld nem volt kihúzva eredetileg a konnektorhoz (vagy az is
megszakadt).
Az óra előtti összekötőn nem fog kóricálni, mivel az a pont le van földelve.
Ha nincs, akkor a hálózati nulla is le van a rendszerben máshol földelve. Ha
ez előtt az összekötés előtt szakadna meg a föld és a nulla is, csak akkor
tudna ezen az összekötésen a fázis visszajönni, de ez azért egy nem túl
valószínű helyzet. Meg aztán időnként érdemes leellenőrizni a saját
földelésedet, nem rohadt-e még szét a szonda.

Gábor