[Epitesz-barkacs] FI relé

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Okt. 8., Sze, 21:10:52 CEST

Szervusz HJózsi!

> Hm. Pedig szinte teljesen fordítva kéne. A búvárszivattyú elég veszélyes

Úgy értem, külön FI relére. Most is azon van, mindjárt megyek és
kipróbálom. Egy órája lett kész a szivattyú bekötése.

> Az a ciki, hogy ha van valami fogyasztó, ami bármiért lenyomja a firelét,

Megkeresem. Nálunk nincs sztendbáj üzem, mindenhova kétsarkú kapcsolót
tettem, ahol erre hajlandóság van (kivéve CO érzékelő, de az nem
készenléti). Elvileg semmi áram nem folyik semerre, csak a hűtőbe.
Párás helyiségben is csak a bojler megy, de az külön FI relén lóg.

szia: Balázs