[Epitesz-barkacs] FI relé

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 7., K, 21:43:16 CEST

Mondjuk ha megfogja valaki egyik kezével a fázist, másikkal a nullát, komoly
áram fog átfolyni rajta, de megvan a szimmetria, nem old le a FI.
De mehet durva áram emberen keresztül jó föld (pl. kertben nedves talaj) és
az elvágott fűnyírózsinór közt. Oké, hogy nem ez az elsődleges szerepe, de
azért jobb ha ilyenkor leold.

Gábor