[Epitesz-barkacs] parkany meg mindig

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 9., Cs, 20:33:28 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2008.10.09. 17:58:02-kor írta:

> ezeket mas projektbol ismerem. az rwbautech nem szolgal ki maganembert, a
> topszigetel megy egy ugynok, akihez ha elmegyek es kifizetem, akkor
> elmehetek az rwbautech-hez es odaadjak. mondjuk rendes mind a ketto, csak
> egy flakon izeert draga 2 ora a nap vilagos reszebol.

viszont nem kell meghallgatnod egy mosóporügynök előadását, hogy hány embert
kell beléptetned magad alá, hogy "gyémánt" legyél :-)

egyébként a "draga 2 ora a nap vilagos reszebol" egyébként rosszul esik az
embernek, ha kiérzi a "lesz..rjuk a laikus, kisadagot vevő csóró birkát,
hagy érezze a porszemnek tekintettséget" :-(