[Epitesz-barkacs] adsl szolgáltatóváltás?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 9., Cs, 20:41:37 CEST

VIVANET-es keserű szájíz miatt kérdezem a Ti tapasztalataitokat
( van-e jobb? )

> Mágus  Bérprogram   <magus.berprog at dpg.hu> 2008.10.09. 18:58:07 +2h-kor

> Nem egyszerűbb újrakötni a hűségnyilatkozatot?
> Mit kell ezt bonyolítani? A Chellonál úgy van, hogy tökmindegy, hogy a
> lejártat hosszabbítod, vagy a új vagy, ugyanúgy az új akciós árat kapod.

ha a Vivanet ilyen normálisan állna hozzá (mint az általad említett Chellónál)
jó lenne, de a szolgáltatóváltásosokkal sokkal drágább
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
és a hűségnyilatkozat újrakötésére nincs ajánlat !!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.vivanet.hu/uploads/document/flexiadsl_2008.doc

1 éves hűségszerződéssel szolgáltató váltásos megrendelés esetén
Csatlakozási díj nincs
Havi díj 2 495 Ft
(br. 2 994 Ft)

 Forgalmi díj
(2 Gbyte forgalom felett) 1 Gbyte-onként
 160 Ft/Gbyte
(br. 192 Ft/Gbyte)

Max. sebesség (le/fel) [Kbit/s] 1280/128
Interneten tölthető idő Korlátlan
Havi díjmentes forgalom (le+fel) 2 Gbyte
Forgalmi díj címén max.
kiszámlázásra kerül havonta 30 Gbyte
azaz 4 800 Ft (br. 5 760 Ft)