[Epitesz-barkacs] hazivizmu, aramvalto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 12:06:05 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Na most már kezdem sejteni, mit kevertem el: a rendes üzemhez képest
> (hálózat mint feszgen fogja a trafót), itt áramgenerátor van a
> primeren (vagy valami még bonyolultabb). A vas telítésében, meg az
> ebből adódó nemlinearitásban pedig továbbra sem tudok gondolkodni.

Így emilben elég hatékonytalan a magyarázás, lehet, hogy szóban, papíron,
mutogatva, prompt oda-vissza kommunikálva jobban menne.

> Hogy ne legyenek rajta azok a ronda kV impulzusok (-:

Ha le van zárva a nagyobb menetszámú részen bármivel, nem lesznek rajta.

> Na most kezdem érteni. Pontosabban a fluxus úgy változik tovább,
> mintha csak légmagos lenne, nem?

Nem kezded. :-)

Na majd máskor. Nem szeretnék elektro listát csinálni az építész listából,
hogy ezen az úton kárpótoljam magam. :-)