[Epitesz-barkacs] dugodij

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 10., P, 15:41:50 CEST

nemnem! az az autout nincs befodve! azaz nehol bevan, van felette buszallomas meg hasonlo, de alapvetoen nincs befedve, hanem egy godor.

es ha folyo van, akkor siman feljon es atmegy a hidon. szerintem marha nagy otlet.

Ugy kepzeld el, hogy mondjuk a Vaci utra a sok lampa helyett akarnal feluljarokat. Nem a vaci utat emeled fel minden keresztezodesnel, sem a keresztutcat, hanem a vaci ut lebujik a keresztezo utcak ala. Aztan ha jo surun kell lebujjon, akkor miert nem menjen hosszabb szakaszon vegig lent.

vajk