[Epitesz-barkacs] dugodij

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 17:02:06 CEST

vajk fekete wrote:
> nemnem! az az autout nincs befodve! azaz nehol bevan, van felette
> buszallomas meg hasonlo, de alapvetoen nincs befedve, hanem egy
> godor.

Hááát, ezt Bp-en hol tudnád elképzelni? Én amúgy az ilyen jellegű,
többnyire pénzügyi okokból leállósáv és menekülő lehetőségek nélküli
helyeket nem nagyon tartom jó megoldásnak. (Mint ahogy az utak menti
halálos árkokat sem, de ez most nem tartozik ide.)

> es ha folyo van, akkor siman feljon es atmegy a hidon. szerintem
> marha nagy otlet.

Ezek nem jóval lazább városok?

> Ugy kepzeld el, hogy mondjuk a Vaci utra a sok lampa helyett akarnal
> feluljarokat. Nem a vaci utat emeled fel minden keresztezodesnel, sem
> a keresztutcat, hanem a vaci ut lebujik a keresztezo utcak ala. Aztan
> ha jo surun kell lebujjon, akkor miert nem menjen hosszabb szakaszon
> vegig lent.

Végülis elképzelhető. A Váci út azért nem jó példa, mert ott alatta a
metro megy. :-)