[Epitesz-barkacs] parkany meg mindig

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 10., P, 16:09:55 CEST

talaltam olyan ceget, aki kemeny eps-bol csinal parkanyt. marmint pipas parkany profilt kivagnak belole, es lekenik valami kergesito dologgal. tokre kemeny a kulseje, es gletteles nelkul festheto, de glettelve halozva allitolag vegkepp ok.

akar azt is lebadogozhattam volna, de ha mar badog, akkor nem kell ala a speci alaku lemez.

vajk