[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 14., K, 11:20:19 CEST

vajk fekete wrote:
> nekem a temazasbol az kezd kialakulni, hogy nem az a gond, hogy hogyan
> feszitsuk be a rendszert, hanem hogy
>     1. hogyan ovjuk meg az acelcsovet a korroziotol
>     2. ha tenyleg ideiglenesre akarja Jozsi, akkor hogyan szedi ki?
>
> ugy tunik az a vege, hogy ha nem akarjuk hogy a cso par ev alatt
> elporladjon, akkor muszaj betonban legyen.

Egy 60-as koruli vastagabb (>5mm) falu cso minimum 10 evet ki fog birni
foldbe asva vagy akar 20-at az eson kinthagyva. Ezek tapasztalati jellegu
adatok.

Az mas kerdes, hogy addigra mennyire lesz terhelheto, de ha ideiglenesen
kell 4-5 evig, akkor a korroziot nyugodtan figyelmen kivul lehet hagyni.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))