[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 10:56:58 CEST

vajk fekete wrote:
> szerintem a 60-as lyukba siman bele lehet betonozni egy 20-as rudat,
> es ahhoz barmit hozzarogziteni.

60-as lyukba a 60,3mm-es csövet simán leverném. Csak az a baj, hogy a
fúrható lyuk vagy 65-ös vagy 69-es. Ez a választék. :-)

Ha a purhabos módi nem jön be, lehet, hogy az említett szárazbetont
használom 50-es csővel vagy más, a 60-asnél vékonyabb csővel. A minimum
(kerítésnél) a 32 körüli, azt már csináltam, de csak hátul, és csak a
nádba tud belekapni a szél, az meg bakfity a sátorhoz képest. Keményen be
van betonozva, de úgy érzem, hogy ha akarnám, meg tudnám úgy nyomni, hogy
tőből beroppanna.

Azért majd átgondolom, mert a cső sem olcsó.