[Epitesz-barkacs] tirisztoros (fényerő)szabályozó

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 14., K, 10:49:18 CEST

Ahhoz a membranos pumpahoz miert nem csinalsz rendes meghajtast?

Kiderult, hogy egy elektromagnes van benne, amit 310 csucserteku szinusszal hajtanak gyarilag, es ahogy ki-be rezeg, pumpal.

Siman lehet hozza csinalni mindentudo tapegyseget. Egyeniranyito, pufferkondi, es egy nagy fet vagy tranzisztor vagy igbt, nem ertek hozza. Gyarilag ugye oda-vissza iranyu fesszel megy, akkor lehet hogy kellene egy komprett hid? az mar macerasabb. pedig onnantol mehetne fix szelessegu impulzusokkal, es a frekit allitanad ahogy jolesik.

vajk