[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 11:44:01 CEST

Szervusz HJózsi!

> És ez képes habosodni is, tehát lényeges hézagokat kitölteni? Hogy kell
> bejuttatni?

Igen. Befolyik, mint a méz... ide cső mellé kell csurgatni, én a
menetes szárral úgy szoktam, hogy rendesen nyomok a lyukba, majd
beleverem a szárat. Van simán negyed óra a habosodás kezdetéig, vagy
még több.

> Ha sikerül valami módot találni arra, hogy a 4-5 mm-es résbe bejuttassam a
> purhabot az aljától a tetejéig fél méteren a cső mentén, akkor ma
> kipróbálom, aztán elmesélem az eredményt.

Hát a csőhosszabbítás nem hiszem, hogy járható út. Az meg az üveges
ötletemmel ér föl, hogy egy olyan beszúrós csatlakozót csinálj a
flakon oldalára új korában, amin eleve kompresszorral nyomást  tartasz
fönt, majd jobban megnyomva lejut a purhab a pokolig (-:

szia: Balázs