[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 11:52:58 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Igen. Befolyik, mint a méz... ide cső mellé kell csurgatni, én a

Aha. Hát ez egy érdekes anyag akkor, nem olyan, mint a purhab.

> Hát a csőhosszabbítás nem hiszem, hogy járható út.

Dehogynem, már csináltam is. Tudod, nekem van az a pisztolyfélém, amire rá
lehet a flakont csavarni, szóval nem hagyományos purhabbal nyomulok. Ennek
a végében van egy kb 6mm-es kis rész, aminél van a szelep, és ide lehet a
csövet csatlakoztatni. Gyárilag is jár hozzá egy darab ilyen cső, amit
használat után nitróval ki szoktam mosni.

Na most, ha ide olyan csövet rakok, amit leszűkítek egy vékonyabbal, ami
már befér a résen, akkor nyert. Csak most nincs ilyen csövem.
Az is lehet, hogy a talajba fúrt lyuk oldalába fúrok/kaparok valami
horonyfélét, ami mentén lefér a 10-es pvc cső a vascső mellett. Vagy csak
simán ledugom mellette, telefújom habbal úgy, hogy még aszimmetrikusan
áll, és a habban megigazítom a vacsövet kb középre.

Vagy van itt fémcső, ellapítom.... szóval lesz valami egyszerű megoldás
biztos. Még az is lehet, hogy találok valami 6-os külső átmérőjű
fémcsövet, vékony falút, azzal le lehet nyúlni a vascső mellé.