[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 12:30:35 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem lehet azzal a fúróval kissé szélesebbre dolgozni a furatot, hogy
> beférjen kényelmesen a purhabos nyomó csöve?

Hát nem igazán.

De meg van oldva, kipróbáltam.
Hogy fog egy ilyenhez egy elektro-s ember? :-) Árnyékolt madzag köpenye
5mm-es, másik árnyékolt madzagé meg 6-os. Utóbbiból csak kis darabka (4
centi) kellett, a másikból fél méterest blankoltam.
A kettőt ciklohexanonnal összeragasztottam, a pusztolyra meg ráhúztam a
nagyobbat némi tágítás után, majd rákötöttem rézhuzallal.

A purhab csodásan jött a túlvégen.

Vékony cső leereszt a lyuk aljába, vascső utána. Kicsit visszahúztam, mert
a vascső rákerült a vékony cső végére. Nyomom bele, kicsit feljebb húzva
tovább nyomom... végül felül megjelent a tülekedő purhab. Most már jókora
adag kinyomódott. A mészkő jó durva, nedves, a purhab tut rendesen
keményedni.

Nincs kizárva, hogy nem tudom könnyen kiszedni, vagy sehogy. :-) Ekkor:
flex. Azért majd nagy csőfogóval próbálkozok, de nem ma, hadd lássam, mit
tud esőben... A nagy csőfogóval pedig meg lehet saccolni azt is, hogy kb
mekkora nyírószilárdsága van ennek a kötésnek. Ha jó marha nagy, nem
mozdul, hegeszthetek rá keresztbe másik csövet vagy effélét, hogy legyen
jó nagy kar. A lyuk csak 40 centi mély. Már most meglepő erővel fogja a
csövet.