[Epitesz-barkacs] sátor és rendelet Re: cso rogzites talajba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 14., K, 15:10:30 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.14. 10:42:42 +2h-kor írta:

> Én mást olvastam, de majd utána nézek még.

a mellékletben van
1. melléklet a 37/2007. (XII. 13.) ÖTM rendelethez

II. A következő építési tevékenységek - az I. és III. fejezetben foglaltak kivételével - bejelentés alapján végezhetőek:

1. temető területén sírbolt, urnafülke, urnasírbolt építése,

4. a 100 m2 vagy annál kisebb bruttó alapterületem és 4,0 m vagy annál kisebb építménymagasságú, huzamos emberi tartózkodásra nem alkalmas vagy nem emberi tartózkodásra szolgáló építmények (pl. állattartási építmény, vadetető, árnyékszék, állványzatok) építése,

5. 500 m2 vagy annál kisebb bruttó alapterületű, ideiglenes (szezonális) jellegű, egy évben összesen legfeljebb     6 hónapig fennálló, levegővel felfújt vagy
    !!!! feszített fedések (sátorszerkezetek) építése, !!!!