[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 09:10:50 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Na, örülök, hogy sikerült. Nem hittem volna, hogy hosszú vékony csövön
> is átmegy a hab - igaz, én mindig félig eldugult régi csövecskéket
> használok.

Én meg örülök, hogy ezt a ragasztásos ötletet bedobtad. Különben eszembe
se jutott volna ez a purhabos módszer.

Sosem dugulna el a csövecske, ha minden használat után rögtön kimosnád
nitróban. Nem nagyon kell vele matatni, ha bedobod egy befőttesüvegbe vagy
más edénybe, amiben van az ilyesmi célra használt, akár koszos nitró, igen
hatékonyan kioldja különösen belül. Kívül lehet, hogy kicsit meg kell
simogatni, mert ott már sokszor a munka végén félig meg van száradva,
elkezdődött a polimerizáció. De azért ilyenkor még elbánik vele. Ha már
műxik a kompresszorod, azzal kivúvatva "fémtiszta" :-) lesz a cső
belülről.

Ugyanígy a flakon kijáratát is meg lehet tisztítani. Fontos, hogy a
szelepig tiszta legyen. A pisztolyos módinak az az előnye, hogy ennek a
szelepe egészen a cső legvégén van. Látszik a rudacska vége, ami lezárja a
cső legvégén lévő lyukat.