[Epitesz-barkacs] insta stick

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 15., Sze, 12:41:40 CEST

en voltam. majdnem minden parkany fent van mar :-)

amikor kifujod, akkor azonnal habosodik egy kicsit, de azt elkened es kesz vege. semmit nem dagadt utanna.

hozzatennem, hogy 4500 a 750ml, a faipari pur ragaszto meg rendes ragasztokent viselkedik, nem dagad csak a levegovel erintkezo resze, es az is minimalisat, viszont kb 2500ft egy liter.

vajk