[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 13:23:41 CEST

Szervusz Gábor!

> És kézzel hogyan szokás tömöríteni? Egy darab léccel tömködi az ember (pl a
> Józsi-féle szűk nyílásban), vagy nagyobb felületen le kell hengerelni? Eddig
> akit láttam pl. padlót betonozni, csak lehúzta egy léccel a tetejét.

Utóbbi esetben mindegy. Ha "drénbetont" csinálsz olyan
szemcseszerkezettel, hogy közte mindenképp rések hálózata maradjon, az
is egyben marad.

Előbbi esetben nem biztos, hogy elég, mert a vízaknámban így próbáltam
húsz centi magas, 5-10 cm széles falú kizsaluzott téglalapot
tömöríteni, és nem sikerült, legalábbis a vas körül nem. Igaz, ha
keskeny a hely, a vas akadály is lehet. ROzsdásodik is...

szia: Balázs