[Epitesz-barkacs] lomexben jártam

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 16., Cs, 11:10:08 CEST

On 16 Oct 2008 at 10:49, Acs Gabor wrote:
> Mi az a portálmaró, mit lehet vele megmunkálni, és mennyiért adod?
3 tengely mentén mozgatható marófej, amivel bármilyen könnyebb
anyag megmunkálható. Acél nem, de réz, alumínium, üveg, kerámia,
fa, stb.
A munkaterület 500 x 1000 mm, a Z tengely kb 120 mm emelkedésű.
Jellemzően gravírozásra, kivágásra szokás használni, de pl.
forgatóval bármilyen forgástestet meg lehet csinálni, amin
nincsenek alámetszések.
Példának egy kis játék üvegbe.

Én sírkő vésésre szántam, de végül más technológiával lett
megoldva, így nem tudom kihasználni.
A komplett gépet, vezérléssel, pc-vel 600 eFt-ért adom.

üdv

szepygab