[Epitesz-barkacs] lomexben jártam

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 16., Cs, 14:15:26 CEST

Mennyire pontos? Nekem műszer előlap gravírozásra, aluból ablakok kivágására
kellene. Az lenne a jó, ha tized mm-en belül vissza tudna pl. térni 100-szor
ugyanoda, illetve a megtervezett vonalak/kivágások is ilyen pontossággal a
helyükre kerülnének. Az, hogy Z irányban mozgatható, azt jelenti, hogy 3D
marásra is alkalmas?
A 600e pénzben benne van valamilyen jogtiszta NC szoftver is?
Maga a gép valamilyen 'gyári' termék, vagy valaki házilag építette?

Gábor