[Epitesz-barkacs] pince szigeteles

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 18., Szo, 06:42:11 CEST

On 17 Oct 2008 at 23:45, jhidvegi wrote:
> Te nagyon gunyoros vagy.
A legkevesbe a guny allt szandekomban, bocs ha igy erezted.

> Nem, te az akár feleslegesen is drága megoldást vázoltad.
Nedvesedes ugyeben vannak rossz tapasztalataim, egy nyaralo
kapcsan. Igaz, az egy agyagos jellegu talajon all, ahol a talaviz
szintje -1,5 - 2 m.
Abban azert megegyezhetunk, hogy az a szakmailag korrekt
megoldas, ha biztositjuk az epulet alatti es az oldalfalakra
felfuto szigetelo reteg folytonossagat.
Itt a mi meszkohegyunkon persze en sem bonyolitom a kukatarolo
utolagos szigeteleset, mert persze epp abban a fel napban
felejtettek ki belole, amikor nem voltam a helyszinen (pedig meg
elozo nap meg is beszeltuk :-(
Egyszeruen korulasattam az alapjait es kivulrol kapott egy
szigetelo habarcsot, amit vagy 20 cm magasra felkenettem a
talajszint fole is.Az egyik sarkat kell majd megegyszer
kiasatnom, mert ott meg latom, hogy nedvesedik.

udv

szepygab