[Epitesz-barkacs] egy átkötés kellene

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 19., V, 12:23:33 CEST

Ez a szó használatos a pneumatikában/hidraulikáknál is.
Azt a mosógépes dolgot nem vetném el, bár kérdés, hogy mennyi időre kell
utat váltani. Gondolom tartós üzemre ezek nem jók, túlmelegszik a tekercsük,
esetleg sokat is fogyasztanak. A motoros szelep az úgy marad, ahogy hagytad.

Illetve a Honeywellnél ahogy nézelődtem, az egyikhez oda volt írva, hogy
áramszünet esetében zárt helyzetbe kerül.

Gábor