[Epitesz-barkacs] Klimas futes: helyzetjelentes

Tanács Dávid tanacsdavid at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 11:38:12 CEST

Sziasztok!

Gondoltam adok egy helyzetjelentest a dolgok meneterol.

Most ott tartok, hogy tudom, mit es hova kivanok a szakembereknek.
Bekertem nehany ajanlatot, durvabbnal durvabb arakat kaptam, nemelyik
nem is valaszolt, nemelyik mondta, hogy a klimak nem alkalmasak fofutesre.

Most kezdek ott tartani, hogy megnezem, milyen aron vannak
szegelyradiatorok, es esetleg tapetazas elott becsovezem a szobakat.
Az a gond, hogy a pince picike, es foldpadlos. Nagyon jo lenne egy
pelletes kazan, csak nincs neki hely...

--
tanacsdavid
+36-30-698-3567

Csak a puffin adhat erot es mindent lebiro akaratot...