[Epitesz-barkacs] Klimas futes: helyzetjelentes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 12:13:41 CEST

On 22 Oct 2008 at 11:38, Tanács Dávid wrote:
> Most ott tartok, hogy tudom, mit es hova kivanok a szakembereknek.
:-)

> Bekertem nehany ajanlatot, durvabbnal durvabb arakat kaptam, nemelyik
> nem is valaszolt, nemelyik mondta, hogy a klimak nem alkalmasak
> fofutesre.
Hat igen, a szakami konzervativizmus hatartalan. A kikepzett
iparosok tobbsege alkalmatlan az onallo (netan kreativ)
gondolkodasra.
Meg hat kockazatot sem akarnak vallalni. Barmire mondhatjak, hogy
igy nem szoktuk, es ez reszukrol az adu asz.
Valamelyik marhara megsertodott, amikor azt mondtam neki, hogy az
embered szoktak dohanyozni, inni, felrekefelni, stb, de attol,
hogy szoktak, meg nem az a jo, az egyedul kovetheto.

> Most kezdek ott tartani, hogy megnezem, milyen aron vannak
> szegelyradiatorok,
Ulve nezd az arlistakat. Valamiert a leheto legdragabb dolgok.

> es esetleg tapetazas elott becsovezem a szobakat.
Falfutessel? :-)

> Az a gond, hogy a pince picike, es foldpadlos. Nagyon jo lenne egy
> pelletes kazan, csak nincs neki hely...
Sajnos ott a pellett tarolasahoz kell a sok, szaraz hely. Mar nem
is igazan olcso a pellett.

Üdv

szepygab
chef_kukac_foszakacs.hu