[Epitesz-barkacs] összerohadt vas-réz elemek

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 24., P, 19:59:25 CEST

On 24 Oct 2008 at 19:53, Hofferek Attila wrote:
> Nálam 4-5 nap alatt a gardena gyorscsatiknál kipúposodott, majd
> kirepedt. Ekkor vettem 10 bar-os gardena slagot, az bírja.
Területenként erősen eltérő a víznyomás.
Anno az ólomcsöves időkben létezett külön budai és pest nyomócső
(utóbbinak vékonyabb fal is elég volt).

Nem tudom mikor láttam utoljára _magyar_ zöld tömlőt. Amikkel a
obiteszkók tele vannak, azok minden bizonnyal kínaiak (és tényleg
meglehetősen vacakok).

üdv

szepygab