[Epitesz-barkacs] összerohadt vas-réz elemek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 24., P, 22:16:11 CEST

Egy maszeknál vettem 'UV álló'-nak nevezett, sárga színű slagot. Drágább
volt, mint a zöld gagyi, de nem sokkal. Szintén Gardena csatlakozókkal
használom. Az egyik végén van a locsoló pisztoly, a másik végén egy fali
sarokszelep. Az szokott lenni, hogy abbahagyom a locsolást a pisztollyal,
elzárom a sarokszelepet, és a nyomás bennmarad a csőben. Általában 2-3
hetente jut eszembe locsolni, addig megtartja a nyomást, és nem is
púposkodik.

Gábor