[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 09:10:10 CET

jhidvegi wrote:

> Igen, ezt ismerem. Sajnos megint szar a kerticsap, állandóan el kell
> zárni lent is, különben a földben folyik a víz, és pont így lehet
> hallani. Na de ez biztos nem csöpögés erősségű.
Ez most volt nálam is... de ha elzártam még erősebben "jött a vonat" :-)
A leeresztő csap bemeneti oldala a hatlaprésze hosszirányban el volt
repedve. Lett is egyszerre 3x-os vízszámla, pedig éppenhogy csak forgott
a kis jelzőkerék a vízórában (3-5 másodperc megfigyelés után lehetett
észrevenni a mozgást).

Laci