[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 09:19:59 CET

SirLeslie wrote:

> Ez most volt nálam is... de ha elzártam még erősebben "jött a vonat"
> :-) A leeresztő csap bemeneti oldala a hatlaprésze hosszirányban el
> volt repedve. Lett is egyszerre 3x-os vízszámla, pedig éppenhogy csak

Ez legalább nem a trehány munka eredménye, vagy nem annyira. Nálam az
volt, hogy régen a leeresztő csapokban volt vas alkatrész is, ez jól
elrohadt az idők során, és beállt az egész. Ezért hívtam szerelőcsapatot,
ki is ásták, meg is csinálták, csak valami állati szart építettek be.

A következő munka rám vár. Már megvan az új leeresztőcsap, de ezt átnéztem
alaposan, kicsit alakítottam is rajta (ez se volt tökéletes), de még nem
gyűjtöttem elég lelkierőt a kiásáshoz. :-)