[Epitesz-barkacs] ma a kútvíz 12,5celsiusos

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 18:16:27 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Tökéletesen igaz. Ezért is írtam, hogy nem értem, miért nem visít
> a villanyszámla miatt. Szerintem az a berendezés nem
> gazdaságosabb egy gázfűtésnél, és még csak kondenzációs kazánban
> se kell gondolkodni.

Attól függ, hova termeli a hőt, szóval lehet az még nem nagyon rossz
COP-ú. Ha megvan - múltkor számoltam, de már nem emléxem, valami 3,1 jött
ki - szóval ennyi a COP, akkor ugyanott van, mint a gázfűtésnél,
pontosabban azóta a gáz ára már emelkedett vmennyit. És éjszakai gáz
nincs, éjszakai áram meg van. Szóval lehet az sokkal jobb is még így is,
mint a gáz.