[Epitesz-barkacs] Ötrétegű cső

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 26., V, 18:39:12 CET

jhidvegi wrote:

> Szerintem simán. Mi van benne, ami ne bírná? Lehet, hogy ekkor nem kéne
> hajlítgatni, mert ugyan az alu réteg bírná, de talán a műanyagok zokon
> vennék.

Persze, a hajlítás normál (novemberi eleji :-) ) hőfokon lesz, a hőtágulás
miatti saját mozgását meg már csak kibírja ezen a hőfokon is...

> Mechanikailag kevésbé kockázatos, valamint nincs oxigén-diffúzió.
> (Tudtommal a KPE-nél van.)

Mármint az ötrétegű kevésbé kockázatos?
A KPE elég masszívnak látszik, milyen mechanikai problémái lehetnek?
Az oxigén diffúzió nem annyira érint, mert a rendszer főleg nem-vas
anyagokból lesz.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))