[Epitesz-barkacs] Ötrétegű cső

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 18:56:26 CET

Moczik Gabor wrote:

> Persze, a hajlítás normál (novemberi eleji :-) ) hőfokon lesz, a
> hőtágulás miatti saját mozgását meg már csak kibírja ezen a hőfokon
> is...

Szerintem is.

> Mármint az ötrétegű kevésbé kockázatos?
> A KPE elég masszívnak látszik, milyen mechanikai problémái lehetnek?

Arra gondoltam, hogy ha a kemény polietilén kap egy ütést, vagy csak
nyomja valami, mondjuk kavics, eltörhet, nem is biztos, hogy rögtön. Ez az
alucsővel készült műanyagos valami meg akkor is egybe marad, ha rálépnek,
és laposra nyomják, vagy az oldalát benyomják.

Talajba azért sem ezt, sem azt nem raknám védelem nélkül (gégecső), vagy
pedig homokágyba raknám, és fölé meg valami cserépdarabokat vagy más
effélét raknék, hogy ha valaki ás, időben észrevegye.