[Epitesz-barkacs] Ötrétegű cső

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 27., H, 16:46:19 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Nagyi lekvárja szépen be is sűrűsödött alatta, mert páraáteresztő
> volt.
> A mai befőző fólián át már nem diffundál, de nem is cellophan az
> anyaga.

Ide kapcsolódik egy érdekes tapasztalatom:
Mester tipusú fugaszil féleség, két azonos tubus (vagy kartus?), az
egyikhez egy másik tipusúnak a csőrét raktam fel, aminek csavaros kupakja
van a végén, a másikhoz meg nem volt ilyen, és használat után
leszigszalagoztam úgy, hogy tutira ne menjen oda a levegő.

Telik-múlik az idő, újra kell. A szigszalagos úgy megdermedt a végén, hogy
fúrógéppel kellett kiszedni a dugót a kúpos csőrből, úgy a fele tájáig
biztosan belekötött. A másik helyből használható volt. Tehát a szigszalag
valamit nem tud, leginkább páraáteresztő lehet, mert ez kell a szilikon
kötéséhez.