[Epitesz-barkacs] vízfüggöny (volt Fw: dupla falú mediterrán fóliasátor)

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Okt. 29., Sze, 15:26:26 CET

jhidvegi írta:
> Engem ez a része érdekelne. Ha úgy van a fejem kinn a vízből, hogy a
> szél a tarkóm felől jön, akkor se kapok levegőt? Vagy ha uram bocsá,
> tölcsért csinálok a kezemből? :-)
>
> Szóval egyszer csak kipróbálom valahogy, ha addig élek is. :-)

A teteje nagyon buborékos, inkább levegő mint víz, de lélegezni abban
sem tudsz, és lejjebb kezd inkább víz lenni, mint levegő, fordíthatod a
tarkódat napkeletnek napnyugatnak, bizony megfúlsz, ha nem húz ki
valaki. A fejed előtt ilyenkor felszállnak a buborékok és inkább csak
víz marad. Még a mentőöv is víz alatt van ilyenkor. A diszkóverin is
láttam ilyet a rákhalászós filmben, hogy hirtelen jön a szél, erős front
frontvonalán, és nem tud kialakulni a nagy tengeri hullám, elkezdi a
szél az egész víz tetejét verni, és a bedobott mentőöv is lesüllyed
30-40 cm-t a víz alá. Direkt erre játszani, kipróbálni nem érdemes
szerintem, én is 6 év alatt egyszer, tavalyelőtt nyáron tapasztaltam
ilyet, de elég ijesztő volt. A partra lerakott pecabotokat hátul a
sétány kerítése fogta meg, a 16literes diszperzites vödröt teli vízzel
(meg csalihallal) úgy görgette el mintha papírzsebkendő lenne.