[Epitesz-barkacs] menetes szar falba

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Okt. 31., P, 18:43:38 CET

Hofferek Attila wrote:

> Jo de a tipli rugalmas muanyagbol van, a beutos dubel meg a tilihez
> kepest rugalmatlan, az egybol tori, repeszti a teglat, nem veszi fel
> kisse az alakjat a furatnak.

Akkor rá kell húzni valami műanyagcsövet, pl. 13-as pneumatika cső belül kb.
10-es.

De ha van alkalmas tipli, amiben az M8-as szártat direktben be lehet
hajtani, szerintem az is jó, bár szerintem ez is legalább ilyen nagy
átmérőjű lesz.
Ha kétséges, hogy ez elég erős-e, akkor kell venni 8-as állványcsavart hozzá
való tiplivel, fejét levágni, és ráhegeszteni a menetes szart. :-)
8x150mm-es állványcsavar létezik, de 300-as már kétséges, úgyhogy marad a
hegesztés...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))