[Epitesz-barkacs] HĹ?szigetelĂ©s

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 1., H, 09:11:55 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Kulcsszó: gazdasági erőfölény
> Persze de jure nem lesz az egyoldalú módosítás, mert alá fogják
> írni a gazdák, így lehet majd hivatkozni a közös akaratra.
>
> Ha Neked terem 100 t dinnyéd és annak értékesítésétől függ az
> egész évi nyereséged, megélhetésed, akkor nam kockáztathatod meg
> az ellenállás: vagy aláírod, hogy ennyire módosult az ár, vagy
> szerződést bontunk és mástól vásárolunk / importálunk. Szerintem
> Te is aláírnád a szerződésmódosítást.

Vagy bírósághoz fordulnék. Ilyen elven bármikor bármit lehetne módosítani,
de ez nagyon nem szokás. Itt meg különösen furcsa lenne, hiszen az egész
annyira ki van exponálva, hogy nemcsak politikai kérdést csinálnak belőle,
hanem még a média is rábukik, sőt, nemzetközi a kérdés már, el nem tudom
képzelni, hogy ilyen légkörben le volna írva szerződésben a pl 30 Ft/kg
átvételi ár, és ezt képes lenne akármelyik felvásárló 15-re változtatni.

Szóval az általad leírtak érthetők, létezhetnek máshol, de ebben a témában
ki van csukva.