[Epitesz-barkacs] HĹ?szigetelĂ©s

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Sze. 1., H, 07:35:47 CEST

On 31 Aug 2008 at 22:06, Hofferek Attila wrote:
> Irtam, olvasgass, tajekozodj utana. En megtettem, tudom mi a helyzet,
> nem csak a sajat tevhitemet szajkozom.
Kulcsszó: gazdasági erőfölény
Persze de jure nem lesz az egyoldalú módosítás, mert alá fogják
írni a gazdák, így lehet majd hivatkozni a közös akaratra.

Ha Neked terem 100 t dinnyéd és annak értékesítésétől függ az
egész évi nyereséged, megélhetésed, akkor nam kockáztathatod meg
az ellenállás: vagy aláírod, hogy ennyire módosult az ár, vagy
szerződést bontunk és mástól vásárolunk / importálunk. Szerintem
Te is aláírnád a szerződésmódosítást.

üdv

szepygab