[Epitesz-barkacs] HĹ?szigetelĂŠs

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 1., H, 14:25:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.01. 13:11:30 +2h-kor írta:

> (Ja, még valami: asszem máris olyanok az árviszonyok, hogy egy 3,5-ös cop
> már jobb, mint a gázfûtés!!! Erre jöhet a gáz áremelkedése, meg az
> éjszakai áram használata. Van min agyalni. És jó lenne összeállítani egy
> táblázatfélét vagy grafikont, hogy a különféle energiahordozók ára /MJ
> hogy is alakul nálunk akár idõben visszafelé, és hogy van most más
> országokban. Sokat számítana.)

szaros helyzetben (nálam nincs éjszakai áram -> 43Ft/kWh,
nincs gáz, nincs gáztámogatás sem ( nincs PB gázra :-( ) )

most lesz egy gáz áremelés,
130 Ft per valami, amibõl 1 valami (talán MJ? a TV hiradóban láttam)
az 9,5 kWh-val egyenértékû, azaz  kb 15Ft/kWh-val egyezik

ha ezek így igazak, akkor klíma 2-es COP-pal nappali villannyal
már gázzal egyenértékû (javítsatok ki, ha rosszul számoltam)