[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2008. Sze. 1., H, 16:08:58 CEST

jhidvegi wrote:

> Szerintem úgy még rosszabb, mert itt olyan 100-400W hővesztésről van
> szó, a vákuum fenntartása meg lehet, hogy így vagy úgy, de többe
> kerül. De beismerem, hogy gőzöm sincs, mennyibe is kerülne. A tartály
> biztos sokkal drágább lenne, a nyomástartó kivitel miatt.
A nagyok nem úgy csinálják, hogy lezárják véglegesre miután a két
tartály között elérték a kívánt szintet? Sajna nem volt alkalmam ilyent
közelről hosszaban tanulmányozni. Azt tudom, hogy amikor először néztem
meg ilyent, az tünt fel, hogy a tartály lemezére nem merőlegesen
jött(ek) ki a csövek, aztán a sematikus ábráján láttam, hogy az bizony
tartály a tartályban - egyből megvilágosodtam, hogyan bírja ki a
nitrogén odabent :-)

> http://www.indavideo.hu/video/Vakum   :-)
>
> Szóval én nem biztos, hogy belefognék ilyesmibe.
Csak elvileg vetettem fel a lehetőséget :-)

Laci