[Epitesz-barkacs] kutfuras

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 1., H, 20:24:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha csak locsolgatni kell, akkor (az elmondottak alapján)
> csak kb 2-3 gyűrűnyit kell lemenni, ha a pincéből indítod, és Te
> csinálod, vagy nagyon kevesen ( azaz nem tudja a fél falu ) az jobb.
>
> én téglával falaznám ki (nem kell hozzá kútgyűrű)

Hááát, nagyon ott lehet ám maradni! Ha leás ilyen mélyre, és rácsúszik a
talaj, akkor mi van? Kútgyűrűs módszerrel, ha már itt tartunk, lehet olyat
csinálni, hogy ahogy ás, úgy csúszik le maga a gyűrű, és amikor még nincs
a felső széle lejjebb, mint a talajszint, mehet rá a következő, és folyt
köv. Biztos, hogy nem omlik rá. Viszont kétségtelen, hogy az marhára
feltűnő lehet, hogy odaszállítja a daru a kútgyűrűt. :-)

De annak nincs akadálya, hogy ott helyben ilyet öntsön valaki. :-) Annak
sincs, hogy szögletes legyen, bár az statikailag később problémás lehet a
talajnyomás miatt.

Szerintem a fúrás megoldható, bár aprólékos, pepecs meló így.