[Epitesz-barkacs] fókuszált (nap)fény továbbvezetése

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 3., Sze, 09:20:14 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.09.03. 00:45:22 +2h-kor írta:

> Ohoóó, a képet nézve a maga készülékében van a hiba! Mihez van társítva
> az application/zip vagy ilyesmi mime típus?

actívx, flash, dhtml, és néhány egyéb (másoknak természetes) számítógépes funkciók

(pl. a süketnek hiába van zenefunkció, azt neki úgyis ki kell kapcsolni
a vaknak fénykép,
a béna nem tud egeret mozgatni, amik  miatt a billentyűzetes funkciókiválasztások
20%-ában nem támogatott, és ez a vakoknak is tud gondot okozni)

kényszerűségből való kikapcsolása  sokszor az "ön készülékében van a hiba"
üzenetet adja, holott "mindössze és csak" a felhasználó vaksága, bénult állapota van a háttérben