[Epitesz-barkacs] fókuszált (nap)fény továbbvezetése

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 3., Sze, 09:02:25 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.03. 00:39:10 +2h-kor írta:

> Nem is mondtad eddig. Jól értelmezem, hogy látáskorlátozott volnál? Ezért
> volt korábban is problémád mindenféle weboldalak megjelenítésével?

2003-ban vérrögösödés miatt volt egy agyi infarktus
fél évre rá, alkalmatlan gyógyszer mellett féloldalam pluszban le is bénult
(szóval a kaszás kétszer is suhintott)

sajnos vannak részfunkciók, amik így már hiányoznak, és halmozottan
olyan "összesen"-t adnak össze, hogy
kénytelen voltam (másoknak természetes) számítógépes funkciókat kikapcsolni,
amiknek hiányai gyakorlatilag egyenértékű a "vakbaráttal" :-(