[Epitesz-barkacs] szétszedéses kültéri?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 6., Szo, 16:04:42 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.06. 13:58:08 +2h-kor írta:

> Erre számítani kellett volna.

nem voltam körültekintő :-(

> Azért zárt saruval csinálják, mert az nem  hullhat ki.

gondoltam, hogy nem véletlen, csak hát  elb..tam :-(

> Megoldás lett volna: mágneses csavarhúzó (ma már szinte általános).
> Ha lepottyant, le van tojva, tegyél oda másik csavart, valamilyet biztos
> találsz odavalót.

keresgélni fogok

> A szétszedés után már nem véletlen, hogy azt mondják, csak szakember
> nyúlkáljon bele. A tv is agyonvághat, ha leszeded a burkolatát, és
> bekapcsolod. Nem lehet a belsejét olyanra csinálni, hogy ne legyenek
> megérinthető fesz alatti részek. Legalábbis nem célszerű, mert még mérni
> se lehetne benne.

orosz ketyerékben "megszoktam", hogy ami csupaszon is jó, azt
nem szokták szupervédelemmel ellátni :-)

> Viszont valszleg oda van valahova ragasztva a teljesen egyértelmű
> kapcsirajz, netán színjelölésekkel is. Szóval nem lesz probléma, ha ez
> megvan, és sikerült mindent azonosítani, akkor összerakás után ugyanígy
> fog sikerülni.

szerencsére nem rántottam szét, mint  foxi a lábtörlőt  :-)

> Nem tudom, de mi a probémád vele? Nekem nagyon korrektnek tűnt a nem akai
> is.

> Ez tévedés, nézd meg, mit takarnak ezek az IP számok. Amúgy be is b...na,
> ha nem lenne eső ellen védett a cumó, hiszen alapvetően kint van az
> esőben, télen-nyáron a szabadban, és ennek meg is felel a konstrukciója.
> Nem lehet a feszalatti részekhez ilyen-olyan tapintócsúcsokkal benyúlni,
> mi a baj?

az IP számokat mégegyszer megnézem

> Mintha a listán megbeszéltük volna már, hogy az elején legalábbis magát a
> kültérit csőileg nem bontod meg. Az elég kellemetlen művelet, mert ott már

a kültéri rézcsövet még nem bontanám meg, csak az elektromos "felderítésre"
gondoltam, bár józan ész alapján (1) kompresszor (2) venti (3) fűtő-hűtő átkapcsoló
a 4csövesnél  nem sok lenne a kültériben