[Epitesz-barkacs] Csaptelep vagy szerelvény lelőhely

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 6., Szo, 18:45:10 CEST

Auth Gábor wrote:

> hogy Budapesten (XI. kerületben) merre lehet olcsó de jó
> csaptelepeket megnézni/megvenni? Ami jobb lenne, hogy nem az egész
> csaptelepet cserélem le, hanem csak azt a részét, ami beteg. Csatolok
>   egy képet, hogy miről is lenne szó. Hol lehet ilyet kapni? :)

Ha a Benedekék nem tudnak segíteni, akkor senki. :-)

1. Kruspér utca (a BME környékén van),
2. Kondorosi út, éppen az uszodával szemben.

Elsőre én a Kruspért javaslom, legalábbis volt már, hogy a másik helyen
nem tudtak adni valamit, amit itt igen. Mindkettő Benedek, de valahogy
mégsem teljesen egyek. Viszont mindkettő XI. kerület. :-)

Legjobb persze, ha viszed magaddal a darabot, hacsaknem muszáj volt
visszatenni. Ekkor neked kell felismerned, kézzel-lábbal elmutogatnod,
hogy miről is van szó.