[Epitesz-barkacs] Csaptelep vagy szerelvény lelőhely

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 6., Szo, 18:19:10 CEST

Halihó!

  A fürdőszobai csaptelep egyre rosszabb állapotba kerül, már a beköltözésnél
(albérletben lakom jelenleg) is csöpögött egy kicsit ahol a kapcsolni lehet a
zuhanyt -- és eléggé nehéz volt már működtetni. Szétkaptam, egy kissé
vízköves volt, most könnyebben jár, de jobban csöpög... :)
  Gondoltam nem játszom vele nagyon, kérdés, hogy Budapesten (XI. kerületben)
merre lehet olcsó de jó csaptelepeket megnézni/megvenni? Ami jobb lenne, hogy
nem az egész csaptelepet cserélem le, hanem csak azt a részét, ami beteg.
Csatolok egy képet, hogy miről is lenne szó.
  Hol lehet ilyet kapni? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor