[Epitesz-barkacs] szétszedéses kültéri?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 6., Szo, 22:54:27 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.06. 20:40:20 +2h-kor írta:

> Az 0,22 m2 felület.
> Egy indirekt fűtésű tartályban 1 - 1,5 m2 felületű hőcserélő van.
> Az 1 m2 felületű, a katalógus adat szerint 24 kW teljesítmény
> átvitelére képes, 80 fokos előremeneő fűtővíz, 10 fokos hidegvíz
> és 45 fokos használati melegvíz hőmérsékletek esetén. Ezekkel a
> feltételekkel folyamatosan fűtve egy (már felfűtött) 200 literes
> tartályt, egy óra alatt 670 liter vizet csapolhatsz ki belőle.

az én elgondolásom szerint a beltéri rész télen-nyáron fűtési üzembe lenne kapcsolva

tavasztól őszig csak HVM lenne, ösztöl tavaszig meg HVM+fűtés

a 12 literes puffer nyáron napközben 12 liter HVM (kézmosás, mosogatás)
és (később tapasztalati úton a használat előtt) egy 100 literes tartály előfűtve
így 112 literes HVM lenne ( nyáron 15celsius hidegből 50-55celsius melegvíz)

télen első kanyarban a 112 liter puffer lenne, és onnan lenne a radiátorhoz
(ott is csak 50/30 fűtési)

a kültéri egy előtérben +5 celsius felett a levegőből, ez alatt pedig a 8 -12 celsiusos
kútvízből venné ki a hőt, ekkor az elvezetett víz +3 - +4 celsiusra lehülve menne el,
tehát az előtér mindig fagymentes lenne

télen a radiátor kapná a melegvizet