[Epitesz-barkacs] szétszedéses kültéri?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 7., V, 08:47:09 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.07. 07:59:57 +2h-kor írta:

> Ezzel nincs is gond.
> Én az egészben csak azt nem értem, hogy hány bőrt is kell az a
> róka leadjon.

sokat :-)  ha kell, újabb bőrökkel ruháznánk fel, és azt is lerángatni róla :-)

> Adott egy hőteljesítmény, ami azért nem túl nagy. (Mindegy, hogy
> ez miből, és milyen cop-vel.) Ezzel kéne hűteni, fűteni, hmv-t
> előállítani, adott esetben egyszerre.
> Gondolom mindezt nem egy passzív ház módjára hőszigetelt
> épületben.

ez sajnos így van

> A dolog műszakilag megoldható, nem ez a kérdés.

nekem néha itt van néhány kérdésem

> Az egész játék belekerül valamekkora összegbe, a barkács részét
> ne számoljuk, mert ha a Kolléga az adott idő alatt pénzt tudna
> keresni, nem barkácsolna.

hát sajnos ez az egyik legfontosabb szempont :-(
(rokkantság miatt napi 8 órás keresőtevékenységet nem tudok folytatni,
van amikor semmit, van amikor csak 2-3-at )

> A végeredmény az érdekes: mekkora
> beruházásból, mit lehet megtakarítani energiában, és mindezt
> milyen használati / komfort kompromisszumok árán.

65e Ft egy split + 35e az üzembehelyezés (ebben nálam a szerszámok
beszerzése) és lesz egy "levegő/víz" ketyere, amit 500e +ÁFA alatt
nem lehetne beszerezni

ha a kútvízhez is barkácsolok valamilyen ketyerét, és így  "víz/víz" ketyerévé
válik, akkor 1milka+ÁFA alatt nem lehetne

ha volna "víz/víz" ketyerére pénzem, és belemennék, akkor állandóan termelnem kellene
a kútvizet, ami évi 8 -10 hónapig drágább lenne, mint a levegőből kitermelni
a HMV-t ("levegő/víz" ketyerével)

nekem 100e + barkács   kontra   1milka (és más által járulékozott és általam leÁFÁzott )
********
nekem még szempont volt, hogy A kategóriás legyen, mert 720W/óra számomra
olcsóbb, mint egy C kategóriás 1020W/óra kifizetése villanyszámlában