[Epitesz-barkacs] WestEnd vízesése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 7., V, 11:58:06 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.07. 10:54:26 +2h-kor írta:

> így is lehet, de zsebbe vágó dolog, hogy milyen vizet eresztesz ki. Ha a
> víz bőséggel áll rendelkezésre (kiderül majd), akkor lehet, hogy a jobb
> cop érdekében lehet a visszaeresztett víz melegebb is.

az egyik fontos zsebbe vágó, hogy 14m mélyről kell a felszinig+3m a tartályig
azaz 17m, amit a kútból kiemeléskor a búvárszivattyút terheli

1000Wattos a szivattyú motorja, 12m-re kb 4000 liter/óra (a grafikon alapján)

oka volna, ami miatt először a nagyon kihűtött vizet próbálnám ki

> Menstruáltam valamit, hogy hogyan lehetne kevés alkatrésszel a vizen is
> spórolni, de le kell rajzolnom, majd jövök vele.

izgalommal várom :-)